fredag 25 augusti 2017

Bodbyn grå färgkod

Skulle vilja ha färgkoden på Bodbyn grå köksluckor. Hittar inte den i någon katalog. Det är vackert väder och utomhus börjar trädknopparna spricka ut i grönska, men inomhus håller vi fast i de grå tonerna ett tag till. Det som utmärker BODBYN är de många och genomarbetade detaljerna, som gör det enkelt att ge köket ett unikt uttryck.


Jag har dessvärre ca mil till närmaste ikea men har iaf fastnat för ett Ikea Bodbyn. Om det är den färgkod som angavs ovan upplever jag dem inte alls. Ted är helt frälst i Bodbyn i den grå.


Bodbyn grå färgkod

Jag gillar också Bodbyn men inte off-white eftersom de ser gult ut mot vitt. Vi valde tillslut grå Bodbyn. Nu finns det lite före- och efterbilder.


Vilken färgkod har den gråa färgen på gråkorten Porträtt, Studio, Modell. Hej undrar vad det är för ncs färg kod på den grå som är på grå kort? Hej Har även jag köpt bodbyn -luckor och försöker fundera ut vilken vit vi ska måla.


METOD kök med BODBYN grå. IKEA bodbyn OFF-WHITE färgkod ? Be de jämföra den med en lådfront innan du tar med den från.


Eftersom den neutrala grå (nr 1) blev blå, men inte har något blått pigment jag kan plocka bort ur färgen, måste jag helt. Härliga köket Bodbyn från Ikea i grått med svart bänkskiva och svartvitt golv.


Mycket snygga och stiliga färgkombinationer. En ljus grå färg som är på. Hej Vi ska måla om huset och vill ha en grå färg som drar lite ut blått och inte allt för ljus eller mörk. Hei Er det mulig å få NCS koden på Kjøkkendører som heter Bodbyn grå ? Ikea bodbyn off-White och vi har lyckats bestämma oss för pärlspont.


Ikeas kundtjänst vill inte. Här stommen Metod med luckan Bodbyn i grått från. De grå luckorna matchas med fördel med hand­tag i blankt stål och vitvaror i rostfritt stål.


Snälla hjälp mig, tipsa mig. Ett grått kök är klassiskt och elegant. Väljer du en grå färgskala i köket är det lätt att förändra accentfärgerna efter behag och säsong. Trodde jag var säker på det gråa, men nu vet jag.


Bodbyn grå färgkod

Bilden nedan är på IKEAs lucka Bodbyn. Som tur är behöver vi inte bestämma oss ännu. Men det är svårt att välja kök, färgen ska vara rätt. Gillar skarpt den grå färgen ihop med tapeten!


Idag har det åter varit fullt upp vid huset. Ja, jag ska inte fara med osanningar för själv har jag varit med barn, gungat och ätit glass. Jag blev faktiskt riktigt nöjd.


Bodbyn grå färgkod

Nu är Theos lilla kök klart. Kök - BODBYN grå - köksserie i traditionell stil. Vi har uppdaterat de enkla småborden LACK med mosaik för ett lyxigt och mer personligt uttryck. Med den blanka vita mosaikytan och de mörka fogarna blir borden som.


Jag vill måla dem ljust ljust grå med linoljefärg. Det är en duktog snickre som ska bygga till köket åt oss men vårt problem nu är att få till rätt grå nyans på. Vi ville skapa en sekelskiftes-känsla blandat med modernt.


Grå väggar, BODBYN från IKEA. Niklas 4x dubbelbandare, Snotte.


Ikea veddinge grå lucka, bänkskiva kvarts, vit ho, kran i. Kitchen Hacks Kitchen Ideas Kitchenaid Bodbyn Compact Living Kitchen Designs Home Projects Kitchen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.